سوءاستفاده موسسه خدمات آموزشی نصیر

با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین عزیز کنکور کارشناسی ارشد برق

متاسفانه علیرغم نپذیرفتن پیشنهاد موسسه خدمات آموزشی نصیر جهت همکاری در طراحی آزمونهای این موسسه، این موسسه با زیر پا گذاشتن اخلاق حرفه‌ای، اقدام به سوءاستفاده تبلیغاتی از نام بنده نموده است. لذا باطلاع کلیه دانشجویان عزیز میرساند که اینجانب هیچگونه همکاری با موسسه مذکور نداشته و ندارم و این اقدام موسسه نصیر را غیراخلاقی و غیرموجه میدانم.

لازم بذکر است یکی از دلایل نپذیرفتن پیشنهاد همکاری این موسسه، تاکید این موسسه بر تایید کامل آزمونهای آنها از جانب بنده و هدایت اجباری داوطلبان کنکور به استفاده از آزمونهای این موسسه بوده است. بدیهی است این کار به لحاظ عرفی و اخلاقی نادرست بوده و به دور از حق طلبی و آزادمنشی است.

به امید روزی که “صداقت” نخستین دغدغه افراد باشد…

۱۵ دیدگاه

  1. سلام استاد شما در مورد سوالات غلط آزمون نصیر نظرتون چیه؟

  2. سلام استاد امید وارم حالتون خوب باشه استاداز اسم موسسه بوی اجبار می آد !!!

  3. استاد من شما رو از نزدیک ندیدم ولی مطالب سایت شما و مهندس تقدسی رو پیگیری میکنم و بدون تعارف میگم که شما و ایشون جزو با اخلاقترین استادایید. ایشونم مثل شما همه ازمونای نصیر رو تایید نکرده و فقط درس خودشو تایید میکنه
    ولی واقعا این کارای بعضی استادا و موسسات زشته. چند روز پیش توی سایت یکی از استادای موسسه ……. پرسیدم توی شهر ما آزمون فقط سنجش و مدرسان برگزار میکنند بنظر شما کدوم رو شرکت کنم؟ بعد ایشون پاسخ داده بود بجز آزمونای ما هیچکدوم خوب نیست اصن آزمون آزمایشی نده!!! واقعا جای تاسف داره….

    امیدوارم همیشه بهترین بمونین استاد

  4. من سال پیش آزموناشون رو دادم ولی فقط یه سری رتبه الکی میزدن!! رتبم توی ازمونهاشون همیشه یه رقمی بود بعد سرکنکور اصلی شدم هزار و….

  5. سلام
    میخاستم بپرسم که کدوم موسسه نسبت به سایر موسسات از اساتید نامی و معروف استفاده میکنه.من پارسه ۱۸مهر رو دیدم البته نه اینکه ازش بد بگم ولی سوالاش زیاد جالب نبود و مشخص بود توسط ادم با تجربه طراحی نشده :(.به نظرتون اکسین همونطوره که میگه از اساتید خوب استفاده میکنه؟سنجش هم خدا رو شکر متلا تعاونیه ولی هم قیمت پارسه شده 🙁

    • سلام. همه موسسات الان اوضاعشون مشابه هست و واقعا هیچکدام ایده آل نیستند (و حتی به ایده آل نزدیک هم نیستند). بعلاوه اینکه بعضا انقدر نامنظم و بی برنامه عمل میکنند که اساتید بنام رغبتی برای همکاری باهاشون ندارند.
      در مورد اکسین هم، امسال مدیر آزمونهاش عوض شده و اطلاعی ندارم تیم جدید چه کسانی هستند. سنجش رو توصیه نمیکنم (سال پیش بچه ها ناراضی بودند)
      بنظرم خیلی وسواس به خرج ندید و یک آزمون رو انتخاب کنید که خودتون رو بسنجید. این جماعت ارزش این همه فکر کردن ندارن!

  6. سلام استاد
    خیلی خیلی زیاد بینظیرید.برام الگو هستید.

  7. سلام استاد عزیز، خسته نباشید
    اول اینکه من رو ببخشید سوال نامربوط اینجا می پرسم
    می خواستم نظرتان رو درباره ی این بسته های آموزشی که این موسسات میدن بدونم؟ یعنی تهیه کردنش کمکی می کنه یا همون تست های سراسری رو چند بار بزنیم کفایت می کنه؟
    با تشکر

    • سلام. ممنونم
      هیچ بسته آموزشی رو توصیه نمیکنم چون بلحاظ منطقی خیلی بعیده که سبک بیان “همه” مولفین یک موسسه با یک دانشجوی خاص مطابقت داشته باشه. بهتره که در هر درس ببینید بیان چه کتابی براتون شیواتر هست و با سطح علمی تون منطبق تر هست و بعد گزینشی عمل کنید. این رو هم بگم که من با خیلی از دانشجویان قوی خودم فقط و فقط تستهای استاندارد کنکور رو کار میکنم. زیاد دونستن خیلی وقتها در کنکور به ضرر بچه هاست.
      پیروز باشید

  8. سلام خسته نباشید
    من تا حالا از نزدیک شما رو زیارت نکرده ام چون اهل تبریزم(اگه تهران بودم حتما تو کلاسهاتون شرکت می کردم).ولی یه مدتیه با سایتتون آشنا شدم و با خود شما هم از طریق سایتتون…تو انجمن های مختلفی که در مورد کنکور ارشده تعریف شما رو زیاد دیده ام.خواستم بگم که با این آشنایی ها از شخصیت شما(تخصص+تعهد ایمانی) خیلی خوشم اومده امیدوارم همیشه موفق باشید و روزی برسد که برترین استاد کنکور ارشد ایران باشین.

    • سلام. کم سعادتی ما بوده. ممنونم از دعای خوبتون.
      امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهتون باشه…

  9. واقعاکارشون زشته چطور بقیه استادا قبول کردن؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Hide picture