پشتیبانی محصولات

پشتیبانی محصولات

لطفا چنانچه در استفاده از محصولات سایت با مشکلی مواجه شده‌اید، جهت رفع مشکل از امکانات ذیل استفاده فرمایید:

مشاهده ویدیوی نصب و فعالسازی محصولات

 

مطالعه فایل نصب و فعالسازی محصولات

مطالعه فایل راهنمای حل اشکالات رایج

ارسال پیام برای آیدی تلگرامی eehomeAdmin@

درج پیام خصوصی در این لینک

درج پیام در قسمت نظرات (کادر سفید پائین همین صفحه)

ارسال ایمیل برای واحد پشتیبانی سایت: info@mtaghavi.ir

ارسال ایمیل برای مدیریت سایت: mtaghavi@mtaghavi.ir

تماس با تلفن ثابت ۲۲۹۴۵۲۲۹ – ۰۲۱ (فقط در ساعات اداری و با هماهنگی قبلی)

تذکر مهم: با توجه به اینکه ایمیلهای پشتیبانی معمولا تا یکساعت (و حداکثر تا ۲۴ ساعت) پاسخ داده می‌شوند، لطفا در صورت عدم دریافت پاسخ خود، پوشه SPAM ایمیل خود را نیز بررسی کنید.

۳۰ دیدگاه

  1. سلام و احترام.
    بله حق با شماست و بخش مربوط به شماره سریالها بدلیل بروزرسانی سایت، موقتا حذف شده است.

    برای مشاهدۀ شماره سریال خود، کافیست به ایمیلی که بلافاصله پس از خرید محصول برای شما ارسال شده بود مراجعه کنید (شماره سریالهای شما در قسمت انتهایی ایمیل مربوط به لینکهای دانلود درج شده‌اند).

    ⚠️ تذکر مهم: لطفا چنانچه ایمیلهای ارسال شده از طرف سایت ما را در پوشه inbox ایمیل خود نیافته اید، ابتدا در ایمیل خود به پوشه SPAM (یا BULK) مراجعه کنید و اگر در آنجا نیز موفق به یافتن ایمیل مربوطه نشدید، مستقیماً یک ایمیل از آدرس ایمیل خود به آدرس ایمیل واحد پشتیبانی info@mtaghavi.ir ارسال بفرمائید تا پیگیریهای لازم هرچه سریعتر انجام گیرد 🙏

    ⚠️ همچنین از طریق اکانت تلگرامی @eehomeAdmin نیز پاسخگوی شما هستیم.

  2. محمد رضا رمضانی

    سلام وقت بخیر، با توجه به این که سوالات کنترل مربوط به کنکور ارشد و دکتری سال ۹۹ حل شده و گویا به پکیج ویدئو های درس کنترل هم اضافه شده، آیا ممکن هست که این آپدیت رو برای نسخه دیجیتال کتاب کنترل خطی هم اضافه کنید؟

    • سلام و عرض ادب. بله. حلهای تشریحی هم برای ناشر (انتشارات آزاده) ارسال شده و هر زمان تایپ و ترسیم شکلها رو انجام بدهند آن موارد نیز قطعا به کتابها افزوده خواهند شد

  3. محمد راهدار

    سلام ببخشید من مهر سال ۹۸ این فیلمو خریدم ولی متاسفانه به دلایلی تا الان نصبش نکرده بودم و الان خواستم نصب کنم که ظاهرا اصلا ایمیل شماره سریال برای من حذف شده و نیست امکانش هست دوباره ارسال بشه ؟

    • سلام و احترام. شماره سریال محصول مجددا خدمت شما ایمیل شد. لطفا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از همین طریق یا از طریق ایمیل پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

  4. حسن سادات حسينی

    سلام خدمت استاد عزیز و تبریک سال نو
    آپدیت های جدید مدار رو که داخل محصول کپی می کنم پیغام خطا(این کد به درستی نصب نشده ) میده.
    لطفا راهنمایی ک کنید؟

    • سلام و احترام
      لطفا برای نصب آپدیتهای جدید مدار طبق فایل “آموزش آپدیت محصولات” که در پنل کاربری تان وجود دارد عمل کنید.
      همچنین، لطفا حتما فایل “رخدادنگار” که در پنل کاربری تان وجود دارد را نیز مطالعه کنید (شاید پلیر محصول نیاز به آپدیت داشته باشد)

  5. سلام من چند تا پکیج نصب کردم بعد الان ویندوزم اکسپایر شده باید عوضش کنم .مشکلی در ارتباط با باز کردن پلیرها پیدا نمیکنم .
    داخل درایو cهم نصب شدن

    • سلام و احترام. همانطور که در قوانین و مقررات استفاده از محصول نیز گفته شده، تعویض ویندوز هیچ محدودیتی در استفاده شما از محصولات ایجاد نمیکند و بنابراین هر زمان تمایل داشته باشید میتوانید ویندوز خود را تعویض کنید.

  6. با سلام,
    وقتی که پلیر دوره جدید رو دانلود میکنم و کد رو وارد میکنم فیلم دوره های قبلی باز نمیشه و میگه “کد تصویری برای نمایش این سند به درستی نصب یا تنظیم نشده” و فقط فیلم مربوط به همون دوره رو میتونم ببینم

    با تشکر.

    • سلام و احترام. اگر منظور شما این هست که سعی میکنید مثلا با پلیر قسمت اول کنترل، ویدیوهای قسمت دوم کنترل رو مشاهده کنید دلیلش این هست که هر محصول پلیر مختص خودش رو داره و بعبارت دیگه باید پلیر قسمت دوم رو جداگانه دانلود بفرمایید.

  7. سلام کتاب الکترونیکی زبان ارشد برق رو خرید کردم . همه مراحل اوکی بود فقط هیچ سریالی ب ایمیل من ارسال نشد . سریالم ک نباشه نمیشه برنامه رو فعال کرد .
    ممنون میشم پیگیری کنید

    • سلام و احترام. شماره سریال محصولتان را میتوانید در انتهای همان ایمیلی که لینکهای دانلود محصول در آن قرار دارد، پیدا کنید. لطفا با دقت بیشتر ایمیل مذکور را بررسی کنید و چنانچه مشکل رفع نشد یک ایمیل برای info@mtaghavi.ir ارسال کنید تا شماره سریال مجددا ارسال شود.
      با تشکر

  8. سلام من دوماه پیش خرید رو انجام دادم ولی الان که خواستم برنامه رو فعال کنم اجازه ی دانلود هیچ فابلی رو به من نمبده لطفا کمکم کنید.

    • سلام و عرض ادب.
      دسترسی شما به لینکهای دانلود بررسی شد و هیچ مشکلی در دانلود فایلها مشاهده نشد. لطفا اگر هنگام دانلود فایلها با خطایی مواجه میشوید، حتما ابتدا توضیحات موجود در این فایل راهنما را مطالعه کنید و چنانچه مشکل حل نشد، از طریق آیدی تلگرامی @eehome_support یا از طریق ایمیل info@mtaghavi.ir و یا از طریق تلفن ۰۲۱۲۲۹۴۵۲۲۹ با ما تماس بگیرید تا مشکل شما بلافاصله مورد بررسی قرار بگیرد.
      با تشکر

  9. ضمن عرض سلام و احترام
    دانلود یکجا برای ویدیوهای کنترل خطی تو بخش دانلود نیست
    لینک دانلود یکجا نداره؟

    • سلام و عرض ادب. خیر با توجه به اینکه دانلود فایلهای حجیم معمولا منجر به آسیب فایلهای دانلودی میشود، فایلها در قسمتهای کوچکتر روی سایت قرار میگیرند.

  10. سلام متاسفانه نمیتونم وارد پنل کاربیم بشم و دسترسیم به فابلا قطعه و به شدت وقتم کمه برا دانلود فایلا لطفا رسیدگی کنید

    • سلام. دسترسی شما به فایلها بررسی شد و دسترسی شما به کلیه فایلهای محصول مدار منطقی باز هست. لطفا username و پسوردتون رو برای آیدی پشتیبانی تلگرامی @Hoseini_ECE یا برای آدرس ایمیل info@mtaghavi.ir ارسال کنید تا هر چه سریعتر بررسی بشه.
      البته ممکن هست مشکل شما با ریست کردن مودم تون حل بشه. لطفا این مورد رو هم تست بفرمائید

  11. محمد موسي‌نيا

    لطفا شماره سریال را برای من ارسال کنید.
    سفارش #۹۵۶۷
    کد رهگیری : ۴۵۶۱۸۹۳۳۳۳۴

    • سلام و احترام. شماره سریال مجددا برای شما ارسال شد. لطفا پوشه اسپم خود را نیز بررسی کنید (تاریخ قبلی ارسال شماره سریال، ۴ آذر ۹۷ بوده است).
      البته طبق پیگیری ما، شما آدرس ایمیل خود را بصورت نادرست وارد کرده‌اید و لذا بهتر است برای رفع مشکل، مستقیما یک ایمیل از آدرس الکترونیک خود به آدرس info@mtaghavi.ir ارسال کنید تا آدرس صحیح ایمیل شما برای ما ارسال شود و بتوانیم شماره سریال را برایتان ارسال کنیم
      لطفا چنانچه مشکل حل نشد، در ساعات اداری از طریق شماره ۰۲۱۲۲۹۴۵۲۲۹ با ما تماس بگیرید.
      با آرزوی بهترینها

  12. با سلام/
    فقط فیلم جلسه اول در نرم افزار بالا می آید!!!!!

  13. سلام وقت بخیر
    نرم افزار بطور کامل و دقیق نصب و فعال گردید
    بعد از اجرای نرم افزار صدا پخش میشود ولی تصویر به صورت یک صفحه سفید رنگ میباشد و چیزی نمایش داده نمیشود.
    سیستم عامل ویندوز ۱۰ و۶۴ بیتی میباشد .
    لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

    • سلام و عرض ادب. وقت شما هم بخیر.
      ۱- لطفا ابتدا به این لینک که آموزشهای مرتبط با محصولات است مراجعه کنید و فایل مربوط به اشکالات رایج و سؤالات متداول را مطالعه کنید. لطفا تمام موارد را بررسی بفرمائید، چون بعنوان مثال حتی انتخاب نام فارسی برای پوشه فایلها هم میتونه باعث این نوع اشکالات شود. البته میتوانید طبق دستورالعمل موجود در این لینک که دقیقا مشکل شما رو داشتند نیز عمل کنید
      ۲- اگر مشکل حل نشد فردا هر زمان که راحت بودید مستقیما با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۴۵۲۲۹ تماس بگیرید تا مشکل رو با هم بررسی کنیم (البته از طریق آیدی تلگرامی @Hoseini_ECE هم میتونید بصورت تمام-وقت پشتیبانی بگیرید)
      ۳- اگر هم ساعتی رو اعلام کنید، فردا با شما تماس گرفته میشه.

    • سلام خدمت استاد گرامی
      ممنون از پیگیری و راهنمایی هایتان
      مشکل بنده از کارت گرافیک سیستم بود که الحمدولله با کمک استاد حل شد
      پیروز و موفق باشید

    • سلام و عرض ادب. ممنون از فیدبک شما. زنده باشید انشاءالله

  14. ممنون سریال دریافت شد

  15. سلام
    برای فعالسازی نرم افزار سریال ۱۶ رقمی را باید از کجا دریافت کنم ؟ (سفارش #۸۶۱۰)

    • با سلام و احترام.
      شماره سریال ۱۶ رقمی نرم افزار به محض خرید محصول بطور خودکار برای شما ارسال شده و اگر در پوشه Inbox آنرا نمی یابید، احتمالا به پوشه SPAM ایمیل شما منتقل شده است. لطفا پوشه SPAM ایمیل خود را نیز بررسی فرمائید و چنانچه هرگونه مشکلی داشتید، بلافاصله و بدون هیچ معذوریتی از همین طریق یا از طریق آیدی پشتیبانی تلگرام و یا از طریق شماره ۰۲۱۲۲۹۴۵۲۲۹ آنرا پیگیری فرمائید (ضمنا برای پیشگیری از بروز مشکل اسپم شدن ایمیلهای ارسال شده از جانب سایت در آینده، بهتر است آدرس ایمیل ما را به Address book خود اضافه فرمائید).
      با آرزوی بهترینها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Hide picture